alolvovans

2013-06-10
17:49:47

Bildblogg Då :)
Nu har jag bestämt mig, jag tänker göra en bildblogg. 
Men innan jag berättar om min lilla dag ska jag berätta om några korta saker som har hänt sedan sist.
 
Jo vi börjar med Söderviksesöket. Alla som ska börja i Södervik till sexan fick komma och träffa nya klassen och kolla in det nya klassrummet. Min klass verkar ganska bra. Det känns skönt att jag faktiskt har sex kompisar från min gamla skola i klassen. En av dem är min allra bästaste bästis Nikki. (även känd som Nicole...) Vi fick sitta i bestämda grupper och så skulle vi bygga ett så högt och stabilt torn som möjligt. Det var kul, förutom att min grupp   kom på delad sistaplats... :/ 
 
Klassresa! Vi paddlade kanot, spelade brännboll, åkte linbana, gjorde roliga övningar, gjorde ett kuddöverdrag.. Eller i alla fall målat på ett. Jag sov en och en halv timme den natten. När klockan var fyra på morgonen gick jag och Ida på en prommenad ner till bryggan. Det var mysigt men lite mycket mygg bara. När klockan var halv fem så åkte vi linbana, fortfarande i pyjamas. När klockan var tjugo i sex så spelade jag fotboll med Ida, Charles m.m. Vi badade och fiskade på klassresan också såklart! När jag kom hem var jag helt slut och var tvungen att sova middag som ett litet barn... 
 
Jessica tog studenten!! Yay, det var kul, men inte så mycket att skriva om. Hon fick massa coola presenter. Hihi <3 
 
Nja, det där är väl det ända stora som hänt. Igår var jag ute med några kompisar till kvart i nio. Idag var jag i skolan som vanligt. Jag har packat ner mina saker i en påse för att ta hem då  vi slutar skolan på onsdag. (i övermorgon) Det ska bli skönt med lite sommarlov. Vi ska troligen en sväng till Norge med husbilen i år. Vem vet vad mer vi hittar på. Men jag vet inte. Ingenting är bestämt. ;) 
 
Nu kommer lite bilder!
 Klassresan var i ÄNGSJÖ
Strand med tyvärr lite skräp på. Jag har massa bilder på mina kompisar men dem ska jag inte lägga ut.
Stugan som vi bodde i. Eller snarare sov i. Det var ju trots allt bara en ända natt.
Här tillbringade vi Jessicas student! ( kolla in hennes blogg - http://jeseng.blogg.se/category/allmant.html )
 
Yaaayy ballonger är ett måste!
Omnomnom, vad är en student utan fika?
 
 
Kraaaaam <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: