alolvovans

2013-06-20
17:56:14

Potato
Potato. Potato, potato, potato.
Det är ett kul ord. Säg det många gånger snabbt.
Potato, potato, potato, potato, potato, potato...
 
Haha i alla fall, hej på er! 
Jag vet att jag inte har bloggat på en vecka men det här är min första lediga dag. Jag vet att det låter konstigt. "Vadå, hon skrev ju för en vecka sedan att hon hade fått sommarlov?"
Jo, sommarlov har jag haft, men varje dag sedan lovet började har jag varit med kompisar. Varje dag! Idag tänkte jag först vara med dom igen men sedan ångrade jag mig. Jag behöver åtminståne en ledig dag under lovet! Såå, jag bestämde mig för att stanna hemma idag. Under dagen funderade jag på om jag skulle vara med men ångrade mig snabbt. Dessutom är jag lite trött då jag var på Grönalund igår. Yay! Jag åkte deras nya, Eclips. Världens högsta starflyer! Jaja, ni ska få se lite bilder från veckan.
Nötter hos Ida
Djur hos Jesper
Godis i ett minihus med kompisarna!
Övernattning i husbilen med min bästaste <3 
Eclips!!!
Flygande mattan.
Den fick heta Muppis. Varsågod Einar!
Midre variant av Eclips.
Stockholm <3
Jag har självklart myyyyycket fler bilder från veckan, men det här är det ni får se idag. Jag har till exempel lite bilder från när vi var i Frihamra, fast det tänker jag inte lägga upp nu. Kram på er, hoppas att ni gillar bilderna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: