alolvovans

2013-05-06
15:24:48

Kommer Att DÖÖÖ
Idag är det ingen vanlig måndag. Det är en SOLMÅNDAG!! Jag kommer att DÖÖ om ingen gör något åt värmen! Kan inte någon bara släcka solen eller nåt? I alla fall dämpa dess ljus.. Det är 22 grader ute och jag har ju varit värmekänslig sen jag varit liten. Vid 22 grader håller jag på att EXPLODERA! På gympan så hadde vi fotboll, och vi har såklart utegympa. Och idag, just idag, var jag tydligen tvugen att bestämma mig för att vara aktiv och verkligen ge allt! Det slutade med en nöjd Alva med genomblöta kläder.. Jag gjorde en bra insatts i alla fall och det slutade 2-2. Jag har på mig: Svarta jeans, blått linne med svart topp, en tjock luddig myströja där det står LONDON (den är fodrad) och som grädden på moset en svart skinnjacka med en svart mössa. Asså jag har inga vårkläder och jag tror inte att min dumma kropp har fattat att det är maj och faktiskt... Varmt.
...och nu vet ni varför inlägget heter "Kommer Att DÖÖÖ". 
Nu när jag har kommit hem så tror jag att jag ska skriva mer i "Förbjuden Vänskap" (se föregående inlägg), som jag säkert kommer att döpa om när den blir klar. Om den nu blir det.. Jag är en expert på att påbörja ett arbete som i början känns jätteroligt och jag är nöjd med, men som slutar med:
1: Ett dåligt slut, men fortfarande klart
2: Inte klar
Jippi... Varför är jag tvungen att skriva så bra!?!? (om jag nu får skryta om mig själv sådär :/
Men vet ni vad, det är varmt, jag har ont i huvudet, och jag ska gå ner och dricka vatten.
Kallt.. Skönt.. Underbart.. Vatten....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: