alolvovans

2013-05-12
14:23:00

Shopping
Jag har duschat och shoppat..
Thats it..
Det är det jag har gjort idag, så det är inte jättemycket att skriva om. Jag har köpt sommarkläder. Shorts, tunna tröjor m.m. 
Inget mer att skriva..
Kanske ska sluta skriva..?
Nej vänta!! Gårdagen! (inte för att det var så mycket, men mer än idag i alla fall)
Ska bara äta lunch innan jag börjar så vänta.
.
.
.
.
.
Igår satt jag och ritade lite när telefonen ringde. Det var Sophie. Först, om jag ska vara ärlig, så hade jag ingen lust. Men jag ångrade mig ganska snabbt och jag gick dit. När jag väl var där så hoppade vi först lite studsmatta och sen bestämde vi oss för att leka typ en spionlek. Typ. Men högkvarteret skulle vara lekstugan, som numera är mysstuga med mattor, sackosäckar, en mysig lampa och lite affisher, och i högkvarteret var det tonvis med spindlar. Nu överdriver jag faktiskt inte, jag tror att jag damsög upp 40-50 spindlar med damsugaren. Medan jag gjorde det stod Sophie på en stol och skrek. Och skrek. Och skrek... Den största spindeln, där var kroppen en cm (ca) och benen typ två. Den var jätteäcklig!! När vi väl var klara med att damsuga och torka golv och sånt så började leken. Vi gjorde en karta över hela tomten med ett tecken för varje bra gömställe. Vi sprang runt där. Inte så mycket mer att säga. Min stukade fot fick lida när Sophie råkade putta till mig och jag klev snett. Det gör ont, men jag överlever nog. Sen sparkcyklade vi ner till ica och köpte varsin glass. Ungefär klockan tre så gick jag hem igen efter en hyfsat bra lekstund. Hemma så softade jag. Slappade. Höll på med mobilen, kollade på tv, snodde mammas surfis... Ja, typ så. Sen kom Albin, Oscar och Einar och frågade om jag skulle vara med på vattenkrig. Jaa, varför inte? Jag var lite trött, men ändå. Vi hade vattenpistoler och vattenballonger. Jag blev inte så blöt, för jag var smart nog att ta på mig en vattentät jacka först. 
 
Sen blev det kväll. Jag spelade på moblien och kollade på tv med familjen. Thats it.
 
Hejdå

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: