alolvovans

2013-05-01
16:35:38

OnsdagsMys
Idag är det onsdag och ändå är det ledigt! Can it proberly get better than this? (stavade säkert fel på allt) Idag har jag läst tidningen Julia som jag prenumererar på. Jag har gjort alla millllljjjjoooonnneeerrr läxor. Nu ska jag plugga till provet på fredag. Jag har myst på balkongen. Sagt hej till Jessica då hon kom hit för att lämna sims3. Jaa, vad mer har jag gjort? Inte så mycket mer. E har varit med grannarna hela dagen. De har hoppat, spelat tvspel, spelat minecraft m.m. Sophie ringde men jag var trött och vi hade besök så det blev inte av. Jag har ritat en "assnygg" stegosaurus. ;) Njjaa. Det är vad som hänt. Läst ut en manga serie. Typ. Det här blir nog ett kortisinlägg. Lixom bara lite kort om min "jätteroliga" dag. 
Meen, ska nog plugga nu. Kanske lite mys ikväll. Får väl se.
Hejdå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: