alolvovans

2013-06-23
10:19:12

Hej hej :)
Jag har precis ätit frukost och har inga speciella planer för dagen. Jag tänkte visa er några bilder :) 
 
 
 
 
De här bilderna är inte sådanna som jag tagit nyss, det är bilder från litre då och då. 
Den första bilden, på en lila blomma, vet jag inte riktigt när jag tog. I våras troligen.
Den andra bilden tog jag på förra årets sommarsemester. En av de bästa! Bilden är från när jag och pappa var i kehlsteinhaus, eagles nest, Hitlers sommarstuga i Alperna. 1835 meter upp i luften på en bergstopp. Nice...
Den sista är från när jag och Einar var på Åland med Annika, Martin & Sophie.
 
Nu står mamma här och vill ha datorn... Jaja jag sätter mig där uppe med en bra bok. :) Eller min laptop.....
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: