alolvovans

2013-05-09
12:27:58

Revyn
Halloj!
Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag. Det har lixom inte blivit så bara. Just nu sitter jag och svettas framför datorn. Om jag får gissa så är det 22.4 grader ute! Nu kollar jag...
20.1, och termometern är i skuggan. Så, nja, nära i alla fall. Typ... 
I tisdags var revyn!! Det gick super! Massa coola uppträdanden och vi sålde fika och armband. Nu håller jag inte koll på siffrorna men jag vet att vi fick in mycket pengar. :) Det kommer lungt att bli pengar över efter resan. Jag var med i två nummer. Första: Pippi Goes To School. Det blev lite konstigt för att en person fick scenskräck och vi ändrade i manuset i sista sekunden, men det är ju okej. Jag menar, varför skulle det inte vara okej att ha scenskräck? Det är det mååångaaa som har. :) Jag var berättare. Jag och Nikki satt på sackosäckar på ett bord och var asbra berättare. Vi hade tänkt att ha glasögon men vi glömde dom i en kasse... Såå, tyvärr blev det inte så. Men aja.
Andra: Nördnappningen. En pjäs som jag kommit på. Det var jag, Ellie, Nikki, Mattiillddiiss, Elin. Jessi filmade så jag kanske kan lägga upp en filmsnutt här sen? Vem vet? Kanske? Vi får väl se! 
Det gick bra i alla fall. Revyn var kort sagt Awesome!
På onsdagen var rasterna bäst, bäst, bäst! Vi hade "vattenkrig". Alla klagade på värme och tog av koftor, kavlade upp ärmar och byxben och gick runt och flämtade. Det slutade med att vi tog en kanna och en mugg. Kastaren hällde upp vatten i muggen och kastade ut på alla som hoppade upp och ner av glädje. Det ägde! Blöööt! 
Idag så har jag varit ute, gjort rent bilar, fotat, lekt med Jessica (som älskar att leka med mig!) och nu ska jag gå till affären såå... Hejdå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: