alolvovans

2013-06-13
13:12:00

Första Dagen
 Första dagen på lovet. Inget speciellt. 
Lite blandade känslor inför sexan. Det känns ganska kul och lite spännande att byta skola. Fast man blir ju minst igen och jag måste tyvärr byta klass. Vill inte deee..! Asså min nästa klass är säkert bra och så men jag tycker mycket om min klass. Den har allt som en klass behöver ha. Snälla personer, konstiga personer, diviga personer, jobbiga personer, underbara personer, clowner som livar upp dagen.... Det finns allt! Jag har allt redan, så varför måste jag byta?
 
Idag så vaknade jag vid klockan åtta. Einar och jag var ensamma hemma. Vi kollade på tv, fingervirkade och jag stickade lite. När klockan var nio - tio så åt vi lite frukost. Större delen av dagen idag har jag kollat på tv. Men idag så ville jag också gå ut i regnet och röra på mig lite. Jag älskar regn <3 <3 :3 Regn är bäst! 
Jag och Einar passade lite boll i duggregnet som sedan gick över i regn. Vi bestämde att vi skulle ta en prommenad. Einar tog ett paraply till sig, men jag tog inget. Att bli blöt i regnet är kul. 
Vi gick bredvid varandra och luktade då lukterna från alla blommor sprider sig när det regnar. Jag berättade att man kan äta rödklöver, en sak som heter harsyra och granskott. Jag lärde honom för någr år sedan att man kan suga på gullvivor. Jag tycker verkligen om naturen, och inte bara för att äta upp den! ;) 
 
 
Lite bilder som jag tog under prommenaden. Nu lite bilder från igår när jag pappa och Einar åkte till Sigtuna (???) för att äta glass och gå längs Mälaren och kolla på Ankor. Jag älskar ankor.. :3 
 
 
 
Haha, lekte modell i bilen då vi satt i en och en halv timmes bilkö! Det var något okänd olycka någonstans... Haha tog 44 bilder på mig själv i bilen... Linsluuus! Yaayy!! 
 
Men nu är det här inlägget slut! Heejdååå! 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Mamma

Vilka fina bilder du tar Alva! De är verkligen jättevackra.

Svar: tack
Alva Lindberg

2013-06-13 @ 17:25:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: