alolvovans

2013-06-09
16:47:09

Förlåååååt!!
Jag vet att jag inte har bloggat på länge! Jag ledsnade på det. Ni som inte bloggar kanske inte förstår men det känns som att det inte riktigt finns något att skriva om. Tänk till exempel på en vanlig vardag för dig. Och en till vanlig dag. Och en till vanlig dag. Och så ännu en vanlig dag! Om jag skulle skriva om mina dagar skulle alla läsare (ni) tröttna på min tråkiga blogg om min tråkiga vardag. Det skulle vara som att skriva samma inlägg varje dag. Kolla på exemplet på en supertråkig dag här nedan:
 
Hej. Jag tänkte skriva om min dag.
Först kom jag till skolan. Jag träffade mina kompisar och vi småpratade lite. Som alltid på mornarna. Läraren kom och låste upp. Först så läste vi en stund och sedan hade vi svenska. Sedan rast. Jag spelade king. Sedan hade vi matte, vinklar. Vi gjorde klart efter det. Ni vet, massa saker. Sedan lunschrast. Sen åt vi lunch. Det blev kyckling med ris. Ganska okej faktiskt. Skolmaten är oftast så. Helt okej. Eller äckligt... På nästa lektion så hade vi en diskusion om trivsel i skolan. Det var min dag. När vi slutade skoldagen så var jag trött och gick i långsam takt hem igen. Jag duschade och åt en glass. 
Ses imorgon.
 
Ganska okej att läsa det inlägget en gång, men om man läser det dag, efter dag, efter dag, efter dag... Ja ni fattar. Tråkigt! Men...! Vad sägs om den här idén, en bildblogg!
Jag älskar att ta foton och det är alldeles för tråkigt att inte blogga. Jag har saknat bloggen och läsarna! Såå, om jag lägger upp allra, allra minst en bild i veckan? Låter det bra? Jag vore tacksam om ni kommenterade er åsikt så att jag vet om jag borde göra en bildblogg eller inte. Det behöver inte vara någon avancerad kommentar med massa detaljer om varför och hur, men ni kan i alla fall skriva ja eller nej. Ni kan också skriva Bra idé eller Dålig idé. Det är upp till er! Såå, kommentera vad ni tycker! :) 
 

Vi Ses!! <3

Kommentar:
#1: Ami

Bra idé. Kram

2013-06-10 @ 08:52:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: