alolvovans

2013-05-05
21:44:20

Varit I Malmö
Hejsan,
 
som ni kanske vet så har jag inte skrivit nåt blogginlägg den här helgen. Jo, nu är det så att jag har varit i malmö. Typ, aaaaaasssllåånnggtt bort... Jag har precis kommit hem, klockan är 21:40 och jag är trött, har lite huvudvärk och har inte varit hemma på hela helgen. Jag tänker inte skriva något mer nu, bara att jg var där p.g.a. en BMX-tävling. Swedencup. Nu kan jag ju oxå passa på att berätta att i alla sex kvalheat kom han 1:a, 1:a, 1:a, 1:a, 1:a, 1:a. I de två finalerna (två tävlingar, en på lördagen och en på söndagen, men samma Cup) kom han 1:a, 1:a...
 
Hehe, aja. Mer info nån annan dag! Och jag vet att jag inte har visat bilderna från London, men jag hoppas att de kommer upp här på bloggen snart! Kanske två dagar, kanske två veckor. Eller mer...
 
Hej så länge

Kommentar:
#1: Ami

Vad skönt att ni kom hem ordentligt!!!!!

Svar: Du låter precis som mamma.... (eller låter mamma som du..?)
Alva Lindberg

2013-05-06 @ 08:37:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: