alolvovans

2013-05-17
16:06:00

Halloj
Helt slut! Supertrött! Alltid trött efter skolan! 
Det är varmt, jag är trött och slutsatsen är att jag är död
Pappa och Einar har åkt till Lerum då Einar under helgen ska vara på träningsläger. Bmx you know. Jessica är inte här just nu, hon är hemma hos sin pappa. Och de lämnade mig ensam med mamma.. Jaha, mor och dottermys då. Chips, Kyckling till middag, Pirates Of The Caribean...osv...osv...= MYS 
Lite kort om dagen:
 
*Jag har tränat till Columbous-förhöret.
*Jag har kört boll-lekar.
*Spöat det andra laget i kubb. (c elr k?)
*Svettats ihjäl.
*Ätit glass som belöning för fotbollsturneringen som var igår. (mitt lag kom till semin) 
*Handlat på Ica. (där man alltid träffar någon man känner. idag blev det bara fyra personer!)
*Spelat in när jag läser upp en text till vårfesten på skolan. (HATAR min egen röst på video!!!)
 
Nja, vet inte vad mer det finns att säga. Veckan har varit normal. Slöjd. Idrott. Matte. NTA (natur och teknik för alla - eller nåt sånt) Svenska. 
Ja, det vanliga helt enkelt. 
*Gäääääsp
Nä, nu säger jag hejdå för den här gången!
Sååå...
Hejdå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: