alolvovans

2013-04-22
18:21:58

Designer
Jag är så grym på att designa att jag kan bli en designer! :) I'm gonna explain:
I skolan har vi den här veckan en städvecka. Ni vet, plocka skräp, plasthandskar och... plastpåsar!! Jo, idag fick vi veta att på fredag ska fyrorna och femmorna ha modeuppvisning. Hahahahaha! Ser framför mig vissa i klassen som modellerar. Hahahahahahahaha!! Men den roliga delen är att vi ska få göra kläderna själva - men... Av plastpåsar!! 
Det är precis som i ett av mina favvo program, project runway. Där är det massa personer vars största dröm är att bli designers. De gör fina kläder av kuliga material. Som en kille som gjorde en klänning av böjda plastmuggar. Eller en tjej som gjorde en klänning av grönsaker. Det finns massa roliga avsnitt. Och jag funderar på om jag kanske ska  göra nån kulig klänning. :) Hihi! Fast i så fall blir det nog hemma eftersom man får göra kläderna på klubben. Klubben är inte riktigt min grejj. Jag går hem direkt istället. 
Det ska bli riktigt kul att se vilka som designar och vilka som går på catwalken. ^^ 
Idag började vi med utegymnastik. Vi hade brännboll. Jag var ju asbra jö! Jag sprang ett frivarv och kom till tredje konen en annan gång. Jag fångade bollen och kastade den till brännaren eller till lagmedlemmar. Killarna blev nog lite besvikna för att jag inte kastade tillräckligt bra.. Jaja, jag måste ju oxå få vara med. Eller hur? Brännboll var kul eftersom jag inte har kört det på länge. Det var ganska skönt att få komma ut och ha utegympa. 
Jag hade ont i ryggen och nacken idag. Igår gjorde jag bakåtkullerbyttor på studsmattan hela dagen och hoppade runt som en jagvetintevad. Men jag har ju överlevt i alla fall. Det är ju det som är huvudsaken. 
Nu måste jag göra massa tråkiga läxor, såå..
Ses väl sen då!! :D 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: