alolvovans

2013-04-13
18:59:53

Fladdermusen
Halloj!
Förlåt för att jag inte har bloggat förän nu. Jag tänkte lägga ut en bild imorse via mobilen, men inloggningen till bloggen (via mobilen alltså) så det blidde inte... Men aja, ni har fått vänta ett litet tag och jag tror att ni överlever det.
Mamma och pappa åkte iväg till farfars sjuttioårsfest idag, så fladdermusen (även kallad mormor) kom för att vara med oss. Jo, fladdermusen kallar jag henne för att hon sover på dagarna och jobbar på nätterna. Hihihi! Vi har idag varit på BlomsterLandet som är en affär full med blommor. Jag tycker väldigt mycket om blomsteraffärer. Det luktar gott, det är vakert och... Nä jag vet inte mer än så. Jag bara tycker om såna affärer helt enkelt. Efter det handlade vi gooodiiis. Totalt ett kilo. Ehehe... Omnomnom...! 
Just nu är Einar och Fladdris upptagna med att kasta pil och hoppa runt som galningar. Mormor blir lika glad för varje gång hon lyckas träffa tavlan. :) Ahahaha! Jättekul att kolla på. Mormor suuuger. Fast Einar oxå... Fast varför säger jag det? Jag är inte bättre än dom. Tyvärr. 
Jag stör mig på att mormor kan komma på en låt om allt. Att hon är mätt, att vi åker bil, om att spela kort, om att kasta pil... M.M.!!! 
Hur som helst så har jag börjat spela ett spel som heter Dragon City. Superbra! Det finns på Facebook och i appstore. Yayy!
Men nu måste jag gå upp till mormor. You know, old people don't know how to turn on a tv...
 
Well, byee!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: