alolvovans

2013-04-30
16:53:53

Förbjuden Vänskap
Jag har börjat på en ny bok som heter Förbjuden Vänskap. Jag är väldigt nöjd med idén. Jag har hittills snart skrivit en sida. Jag tänker inte skriva vad den handlar om, för det pallar jag inte. 
Idag är det Valbooorrrggg! Yaaayy! Jippi! Hurray! Myys!
Förra året fick jag inte se någon Maj-brasa. Det var väl okeejj. Mamma LOVADE, hör du det?!, LOVADE att hon skulle tända en egen brasa i år! :D Hihi!
Idag har vi jobbat med ön, väldigt mycket. Fixat en sång till revyn. Kört king. Haft limkrig med världens jobbigaste Nikki. <3 Jaa, typ. 
Det är skönt att det är ledigt i en dag nu. 
Har ingen aning om vad jag ska skriva. 
Det går väl sis-och-där med akvariet. Först dog en fisk inom en vecka och vi fick en ny. Den dog också. Nu är en fisk lite dålig.  Vi trodde att han var sjuk, för ibland ligger han på botten och tappar all färg. Men, det kan vara så att han är mobbad. När han simmar med de andra fiskarna så puttar de eller biter honom. Ingen aning om vrf. Men jaja. Ska nog skriva på min bok nu eller nåt. Vet inte riktigt.
Kram

Kommentar:
#1: Pappa

Europaresan.........

2013-04-30 @ 23:52:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: