alolvovans

2013-04-12
14:30:54

Fredag!
Idag är det äntligen fredag! Jag har haft jätteont i huvudet ända sedan imorse. Meen, jag var ju tvugen att gå till skolan. Så jag gick. Såklart. När jag väl var i skolan, så blev det inte bättre. Men jag stod ut. Ibland så bara måste man bita ihop och göra saker man inte vill, helt enkelt. Vi hadde ett mattetest som jag absolut inte tränat på! Läxan var att träna, men eftersom jag kom hem från London på måndagen så hämtade jag aldrig läxan. Det är något som jag måste bli bättre på... Suck... -.-'  
Hursom helst, testet var ett papper med 120 tal på som man skulle klara på max fem minuter. Jag klarade hela pappret, alla rätt, på tre, fyra minuter. Yaay!! :) 
Vi hade som vanligt engelskaförhör, glosor. Där var jag också slarvig, men trots det så hade jag alla rätt. Fördelen med att vara duktig i skolan är att om man glömt att läsa på till ett prov så kan man alla svaren i alla fall. ;) Heh! 
Jag ska inte skriva så mycket mer nu, för E är på surhumör och får damp om jag inte ger honom datan snart.
 
Ojjoj. Nu börjar han bli sur så jag ger datorn till honom nu. Det sista jag ska säga är att jag ska ha utvecklingssamtal snart + att jag typ höll på att svimma i klassrummet idag! Ingen märkte det... Jag stod ut i alla fall. Kommer kanske skriva mer sen. Jag hade velat skriva mer men nu är han riktigt arg, stampar i golvet och lipar åt mig. 
 
Hmm, ses väl sen då då!
 
Jaja Einar, du ska få datorn!!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: