alolvovans

2013-04-28
12:42:14

Heejj!
Den här helgen har varit en riktig myshelg. Jag och Einar har varit mycket med grannarna. Speciellt med Thea. (i alla fall jag) Vi har...:
*Gungat
*Hoppat studdsmatta
*Gjort volter
*Blåst såbbubblor
*Lekt burken
*Ritat kingrutor
*Lekt Spionleken
m.m.
Jag tycker i alla fall att det har varit riktigt kul! Ni kanske har sett videorna lite längre ned?Jo, jag har laddat ner en app som heter VideofyMe. Det är som Instagram, men istället för att lägga upp bilder lägger man upp videos. Jättekul. :) Man kan också dela dom på Facebook, blogger, twitter med myckeeet mer! Jag älskar att spela teater och vara apig med mina vänner och familj. Såå, den appen är ju bra, för då kan man göra en minifilm av sina pjäser eller roliga händelser. 
Jag har varit ute hela helgen. Jag älskar att vara ute när alla blommor har kommit upp, solen kommer fram och man får den där härliga sommar/vår känslan.
Jag har presssiiisss pratat i telefon med min syster som hatar mig. Hon ville bara prata med mamma... Och vet ni vad, när jag frågade om hon ville komma och va med mig lät hon jättebesvärad hon bara:
-Njaaaa... Neeeejjj... Inte nu..
Humphithkdxfuööoiggoj
BLÄÄÄ
Nu ska jag nog gå ut och hitta på någonting. Hejdå 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: