alolvovans

2013-04-11
15:33:59

Home Sweet Home
Hemmaaa! :D 

Jag vet att jag inte har gjort några inlägg på ett tag. Jag har varit helt sluuut efter Londonresan med pappa! Hoppas att det e okejj? Jag kom hem på måndagen, när skolan hade börjat. Jag har varit så sjukt trött! I London kunde man vakna klockan åtta, vara ute och gå på stan hela da'n och åka tunnelbana hem till hotellet vid elva. Vi gjorde massa roliga saker. Jag kan berätta lite, men ni får veta mer när jag lägger ut bilder. (som jag kommer att göra sen - sometime in My life) Vi åkte sjuukt mycket tunnelbana. Det är det mest effektiva sätt att ta sig fram i London. Sjukt bra tunnelbanesystem! Ja, när man har lärt sig det i alla fall. Jag och pappa var på London Dundgeon, som tydligt var relativt nytt - och skitläskigt! Jaa, de flesta delar av det i alla fall. Vi åkte London Eye, som inte var ett dugg högt upp. Vi kollade på Big Ben. Cool klocka! Även typ blinda (old people - som mamm å papp) kan ju se vad klockan är! :) Jätte bra! 
Sorry men nu skriver jag inte mer. Ni får veta aaallt (typ) i det låånga inlägget med bilderna sen. 
 
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Trött. Kallt. Damp På Vissa (viss) Personer (person) I Klassen. Jobbat. Börjat Med Att Göra Sin Egen Öde Ö. (jättekul faktiskt!!)
Ja, det vanliga. 
 
Och vet ni vad?
Nu tänker jag sluta skriva för jag vill smutta på min hallonsmoothie framför nåt bra tv program. 
 
Kram <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: