alolvovans

2013-04-29
16:55:40

Inte Så Mycket Att Skriva Om
Om ni läste rubriken så vet ni redan att det just nu inte finns så mycket att skriva om. Idag är det måndag och det är lixom skola, som vanligt. Vi håller på med Area i matten (skittråkigt) och med ön i svenska och några ämnen till. (lite kuligare) På rasterna har jag varit inne och tränat på en pjäs som jag har kommit på, som jag gör med några vänner. Vi ska uppträda med den på revyn. 
Om det är någon som känner att det skulle vara kul att komma så är det bara att maila mig.
 
Mest aktiv på: [email protected]
Mindre aktiv, men fortfarande inne då och då: [email protected]
 

På gympan hade vi bara vanlig teori i skolan idag = inga gympakläder eller suuupertunga väskor. 
Vi kollade på två klipp om orientering. Vi fick oxå ett litet test, som ett mini prov, på olika tecken. T.ex. lågt staket, högt staket, sten, sjö, tätbevuxen skog m.m... Vi ska ha orientering i skogen på torsdag. 
 
Just nu håller jag på att läsa manga. Det är en av mina hobbys och jag tycker att det är jättekul. Sakurahime Kaden. Det heter serien som jag läser nu. I början är det ovant att läsa bak och fram och alla konstiga namn som Miyako Toudaiji Sama. Nu tog jag bara ett simpelt exempel från en serie som heter Kamikaze Kaito Jeanne. Jag har läst måångaa!! 
 
Som sagt, det finns lixom inte så mycket att skriva om. Sååå...
Asså jag tror jag tänker sluta skriva nu..
Aa..
Jag slutar skriva nu..
 
Ses i nästa "spännande" inlägg. 
Kram
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: