alolvovans

2013-04-01
09:33:25

Måndag
Neeejj!!
Det kan bara inte hända!!
Flyget till London blev inställt!!
Buhu, jag hade ju längtat såå mycket! Min första flygning... Ja, det gick ju bra. :'( 

Men det finns otroligt nog en positiv sak med det här. Jo, tänk efter.
.
.
.
Kommit på det än?
.
.
.
APRIL APRIL DIN DUMMA SILL!!! 
JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!!! 
 
Hihi! Jag skojja bara! Dagens första aprilskämt. Nice! <3 
Idag är det (som ni säkert redan vet) första april. Jag kom på det typ nyss, så därför blev det här dagens första aprilskämt. Nu så tänkte jag först berätta om gårdagen och sedan berätta om vad vi ska göra idag. 
 
Igår så var det den dag jag längtat efter för så lång tid. En riktig vårdag! Solen sken, fåglarna kvittrade och jag var ute mycket. En av mina stora hobbys är fotografering och jag hoppas att jag kommer att lära mig mer om det när jag blir lite äldre. Igår så fotade jag både med mobilen och med min kamera. Jag fotade Einar & Abbe när de körde radiostyrd bil ute på gatan. Jag fotade när jag och Einar sopade i kurvan för att få fram våren. Jag fotade solen mellan trädens spretande grenar. Jag fotade små knoppar som jag har hittat vid Lunas grav. (vila i frid <3) Jaa, jag fotade mycket igår. :) Det var mysigt när jag mamma och Einar gick på prommenad. Pappa var hemma hos farmor och skulle hjälpa henne med lite grejjsimojjser. Jag hade det bar igår. Jag åt lite fil på den soliga trappen till lunch. Sen, när vi åt middag, åt vi rester från all påskmat som blivit över. Yammy! Ja, det mezta i alla fall. (usch, sill!!!) Efter middagen så gick familjen Lindberg på ännu en prommenad. Men den här gången så var familjen komplett. Pappa var såklart med oss. c: Familjen hade lite kvällsmys med chips och filmen Miss Secret Agent. Rekomenderas!! 
 
Idag så ska vi åka till Bögsgård. (troligen) 
 
Hmm... Ja det var jö inte så mycket text som beskriver just idag... Men ja, det är allt hittills. Jag kan kanske skriva mer sen, när vi kommit hem! :) 
 
Puzzzzz :*
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: