alolvovans

2013-04-03
10:09:56

Ouch, Träningsvärk!
Ajjj, ajjj, ajjj, vad träningsvärk man får efter att ha viftat framför kinekten igår! 
Jag, mamma, Jessi & Einar var i Centrum och shoppade. Jag shoppade de snyggaste skorna som finns och E köpte ett... Kinektspel!! Jippiii! Kinekt är alltid kuligt. :) Han köpte ett sportspel med massa olika sporter. Vi åkte hem och prövade det, och det var superkul!! Det fanns boxning, som Jessi var bra på. Det fanns Beachvolley, som jag tyckte om. Det var svårt i början! Det fanns fotboll, som vi inte prövat ännu. Det fanns friidrott, som alla tyckte var super. Det roligaste var nog när mamma körde häcklöpning... <3 Fast det var oxå kul när Jessi körde häcklöpning och fick kramp i benet och föll ihop i en skrattande hög mitt på golvet. :D Hihihihi! Det finns jättemånga sporter och jag nämnde knappt hälften av dem. Just nu spelar Einar och Mamma kinekt där uppe. Herregud va de hoppar runt! Det dunsar i golvet och man hör dem skratta ner hit.
Jag tror att jag alldeles straxt ska gå upp och göra dem sällskap. Först ska jag bara säga...
 
Imorgon ska jag till London!!! 
Ahahahahah! Gud va kul! Fast det mindre roliga är att jag måste packa... Och Packa... Och packa...
Jaja, det överlever jag nog. Jag och pappa har en LondonLista där det står olika saker vi ska göra. Jag kan säga några av dem:
* London Eye
* Big Ben
* ChinaTown
* Madame Tussauds
* Sea Life
Ja, det var lite av allt det kuliga vi ska hinna med.
Mjau...
Mjau...
Hihi jag gillar att Mjaua.
Mjau...
 
Hejdårå! :* 
 

Kommentar:
#1: Ami

Jag hoppas du och pappa får jättetrevligt i London! Ha det så roligt! Kram!

2013-04-03 @ 19:39:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: