alolvovans

2013-04-17
20:31:45

Piano
Idag har det varit mycket pianopratande med pianospelande Nikki. Jag har börjat fundera på om jag inte ska börja spela piano. Här är en fin lista (nja, en lista i alla fall!) på vad jag har gått på:
 
*simning
*fiol
*gitarr
*ridning
*teater
*dans
 
Jaa, jag vet inte om jag har glömt något, men det där är i alla fall vad jag kommer på just nu. Simmning slutade jag på för att jag inte tyckte om det så mycket och för att jag kände mig klar helt enkelt. Fiol slutade jag på för att jag gillade inte läraren plus att det var inte så jättekul som jag hoppats. Gitarr började jag på efter fiolen men jag slutade för att jag var tvugen att gå med de som var ett år yngre. Ridningen var för en gångs skull väldigt kul, men jag var trött före och efter och det jag var ute efter var att gå runt och mysa i stallet eller rida i skogen. Inte... Göra som lärarna säger! Hehehe... :) Teatern, ja där blev det nog lite fel. Jag tyckte att det var kul men jag var så trött och missade n¨gra lektioner och allt blev bara fel! Dans gick jag faktiskt på en hel termin. Inte för att det var sådär jättekul. Den dansstilen passade nog inte mig så mycket. Tror jag.. Jag ansökte om att få teckna manga men efter ett år fick vi inte ett ända mail. Vi vänta å vänta men inget hände. Tyvärr. Det hade kanske varit kul? 
Hursomhelst så måste jag övertyga mamma och pappa om att jag ska få spela piano!
Farväääl! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: