alolvovans

2013-04-18
16:19:00

Regn
Om det regnar mer nu kommer Sverige att svämma över och döpas om till Atlantis - Den försvunna undervattensstaden. Det har regnat heelaa dagen idag. Fast mig gör det inget. Jag vet att jag är ett weirdo, men jag tycker om regn. Det är mysigt. Luften blir så fräsh och alla goda lukter sprider sig. Blommorna blir glada alla djur kommer fram. (inte fåglar och sånt, meeen...) Pluz att smattret mot luvan (eller paraplyet)är såå mysigt. Ibland när det är regn kan jag gå ut på tomten och bara stå där. Andas, lukta, lyssna. Jag tycker om regnet. Fast det är skumt igentligen. Jag gillar regn men hatar att duscha. Hehehe... 
Idag var jag först med Nikki, men fick damp på henne för hon sade bara att det var för kallt och stod inne i kapprummet och babblade om skumma tjejsaker med de andra i klassen. Såå, jag gick ut. Det slutade med att jag var med Elin. På rasterna är en av sakerna jag brukar göra att gå skolvarvet.
Gå runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt och runt........
Och babbla med en tjejkompis/bästie <3 
Så, jag var med Elin idag helt enkelt. Nikki skulle ändå gå efter lunchen. Hon har problem både i huvudet och hälen. :P (hon är min bästie, så jag får säjja så vettnii) Hon skulle till doktorn och efter det till skalman, typ worlds biggest shoppp with skaaalll. Dream <3 
Vi har fortsatt arbetet med ön. Det är typ det nya Europaresan. Ett nytt project asså. Vi har fått rita en karta, beskriva hur det ser ut när man är där, vad som är viktigt att prioritera, mat - vatten - eld osv...osv...
Det är faktiskt riktigt kul! Fast vem vet, så säger jag om alla arbeten i början. Tillsist blir man mest stressad eller tycker att det är tråkigt. 
 
Ojj, vad är det jag ser! Jag tror knappt mina ögon! Soool!! :O 
Nu tänker jag avsluta för jag ska läsa manga. 
Seees

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: