alolvovans

2013-04-14
11:44:05

Snurra
Idag så vaknade jag typ vid åtta efter en sköön natt. (tidigt, men i alla fall) 
Hittills så har jag inte gjort så mycket idag. Klockan är ju trots allt bara halv tolv. På helger och lov är jag inte så social. Jag brukar slappa i soffan och kanske gå på prommenad eller göra nåt på tomten med LilleBror. Jag har spelat Dragon City och jag är asgrym på det! Jag brukar spela med Einar. Onlinespel, ni vet. :) Sen duschade jag. Jag tycker inte om det, meen vad gör man? Känslan av renhet och fluffigt hår efteråt är myysig! När håret hade torkat så gick jag och Einar ut på tomten och lekte med våra nya snurror som vi fick av mormor igår. Det var kul, men tyvärr fastnade de (två gånger!!) i ett äppelträd på den allra högsta grenen. Jag fick syn på pappas bygghög och tog fram den längsta, spikfria planka jag kunde hitta. Efter mycket ansträngning och klättrande och hoppande fick jag ner de små snurrorna. Två gånger råkade vi också snurra in dom på grannens tomt. Ooops... Då tog jag ännu en pinne och förde över dom till mig och Einar. Hihi. Ja, det var kul! Ett tag. Men tillsist tröttnade jag och gick in. Nu har jag spelat lite mer Dragon City och nu bloggar jag medan Einar kollar på tv och mormor lagar mumsig mat. Stuvade makkisar med butttkölllar. Mums! Omnomnomnom... 
 
Nej, nu tror jag att jag ska kolla lite läxor. 
See Ya ;) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: