alolvovans

2013-04-16
18:51:09

Tröja
Fattar ni att det enda jag köpte till mig själv i London var två Londontröjor! Juste.. Ett par skor och en miniatyr av London, oxå... Hursomhelst så är det kanske inte såå illa ändå? Jag har gått runt med Londontröjorna nästan varje dag. De är såå myysigaa! 
Idag så började skoltisdagen som vanligt med träslöjd. Vår lärare där, Patrick, är inte direkt den bästa... Måånga har klagat på honom, kallat honom fula saker, eller tillochmed skolkat från skolan p.g.a. honom!! I början hat-hat-hatade jag honom. Jag kom hem varje tisdag och berättade för alla som ville lyssna om hur jobbig och irriterande han var. Som ett tuggummi på skosulan. Eller förresten, tvärrt om! När man vill ha hjälp så hjälper han inte till ett dugg, eller säger namnet på ett verktyg man inte kan, eller säger namnet på ett verktyg man kan men på fransk dialekt så man inte fattar ett skit i alla fall. Det jag ville säga om allt det här var att jag håller på med en sak i slöjden till mamma. Jag jobbar med ett fint träslag som vi igentligen aldrig använder i slöjden; Päronträ. Alla andra, de som gör samma sak, jobbar i björk eller körsbär. Men jag, och bara jag, har fått päronträ! 
Vi hade massa andra tråkiga lektioner. Vissa roliga oxå. Musik, Engelska där vi gör pjäser till klasskassans revy, matte... Ja.
Jag och Ellie tänkte göra en pjäs. En pjäs som vi kom på i fyran med några andra. Det var superkul men våra planer sprack och jag tänker inte vara me. 
Jag hadde tänkt skriva mer men just nu är jag så j**la trött på allt. T.ex. EUROPARESAN!!! Neeeejj!! Vill inte!!
 
Hejdå. >:(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: