alolvovans

2013-04-15
17:38:39

Trött
Alltid. Jag är alltid lite trött. Men idag höll jag typ på att somna. Herregud va trött jag var! Alla har nog kännt så någon gång. Att man är jättetrött, kanske har lite ont i huvudet, och vill helst bara gå hem. Idag var det en typisk sådan dag! Verkligen! Och inte blev det bättre av att vi satt och läste i tjugo minuter. 
När jag kom gående hemåt hörs en röst som ropar mitt namn. När man då lyfter blicken och kollar mot balkongen ser man en glad & vinkande lillebror. Han välkomnade mig och sa glatt att vi skulle till centrum. Mamma var redan hemma. Vi åkte till centrum och köpte Bmx-skor till E & En bok till mig, som jag har väntat på i ett halvår, ett år. Yaaayy!! Och.. Vi kaaanske.. Rååkade.. Köööpaa.. Fyra bollar, heelt i onödan! Bara för kul! :) Bara 99 kr på Stadium ;) När jag kom hem gick jag och lade mig i pappis säng och började läsa. Vill läsa ut min gamla bok så att jag kan börja på den nya boken. Fast den jag läser nu är oxå bra förståss. "I Häxjaktens Skugga". Synd att jag e så trött. Annars hade jag kanske orkat läsa vad den handlar om. 
Jag ska snart äta middag. Kyckling i vitlökssås - som jag tycker så mycket om. 
Hejdå!
 
(ni ska snart få veta mer om Londontrtippen - kanske imorrn, kanske om en vecka eller så)
Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: