alolvovans

2013-04-20
13:12:52

VetInteVilkenRubrikJagSkaHa
Halloj, Roj, Poj, Koj, Soj, Moj, Loj, Foj...!!
Ledsen att jag inte hann skriva igår. Jag tänkte berätta lite kort om gårdagen.
Igår var jag med Nikki i Fritioffs-Lekparken. När vi varit där ett tag, och sparkat sparkcykel, så åkte jag med pappa på utvecklingssamtal. Den här gången var både vi och läraren där. :) Jag fick som vanligt höra att jag var en duktig elev, avancerad nivå, men jag måste skriva kortare och lära mig att ta ledarrollen i en större grupp. Vi pratade också lite om min redovisning om London. Det gick bra, like always. 
Efter det kom jag hem och var trött. Jag satt och läste och tittade på tv hela kvällen. Höll på med mobilen och så. Sen gick jag och lade mig vid tio tiden.
Idag har jag hållt på med mobilen, och varit ute hela dagen. Hjälpt mamma rensa ogräs och förra årets vissna blommor från rabatterna och gungat och diskuterat med mamma om att jag vill ha ett klätterträd på tomten. Jag älskar att klättra i träd. <3 Det är typ min dag. 
Till lunch åt jag gårdagens tacorester. Yummi...! 
Vi ska typ till Fam. Mattsson idag. Eller nåt.
Men nu är jag trött och pallar nt skriva mer. 
 
Sök på Dump Ways To Die på Youtube! Einar visade mig ett "jättebra" klipp på youtube. :) 
Hejdårå

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: