alolvovans

2013-02-20
14:50:35

Fakta Om MEJ!!!
 
Namn: Alva Tove Marie Lindberg
Ålder: Elva år gammal
Hårfärg: Halvblont - kommer troligen att bli brunt i framtiden :P
Fräknar?: Ja, jag har fräknar som jag ärvt av min mamma c:
Linslus?: OM jag är! :D Ända sedan jag var liten har jag hoppat av glädje varje gång jag ser en kamera!
Familj: Mamma, pappa och två syskon - jag är mellanbarnet
Bästa vän: Nikki!!! <33
Favvo mat: Mammas kyckling i vitlökssås och gnocci-pasta
Skola: Går bra för mig i skolan. Speciellt i Svenska!
Intressen: Många! T.ex. Läsa manga eller något annat - som hungergames, Vara med vännerna & Familjen, Shoppa, Skriva historier (om jag är på humör...), Driva med killarna i klassen :D, Rida - helst i en mysig skog :3,   m.m...
 
Om det är något mer ni vill veta om mig så skriv gärna din fråga i kommentarerna nedan! :)
Kramiz 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: