alolvovans

2013-02-20
15:00:13

Helt Vanligt...
Jaa, jag kan inte säga så mycket om den här dagen. :/ Det har varit en helt vanlig dag. Gå upp, gå till skolan, plugga - rast - plugga lite till och sen hem igen. Helt normalt. Vi hade ett litet läxförhör på slutet. Eftersom det var i Svenska var det ENKELT! Jag var en av de som blev klara först. Man fick en liten barntext som hette kojan som man skulle läsa igenom "noga". När man gjort det skulle man svara på några enkla frågor. En av frågorna var: Vad betyder "med mord i blicken"? Herregud! Jag svarade typ: "Med mord i blicken" betyder att man ger någon en riktigt arg min. Det är ungefär samma sak som uttrycket "om blickar kunde döda." Enkelt! Fast, tja... :/ Alla tycker ju olika. Någon kanske tycker att det var jättesvårt? Jaja! En helt vanlig dag - Helt enkelt! c: Hejdå :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: