alolvovans

2013-02-25
14:37:41

Idag :)
Jahapp. :) Idag tänkte jag skriva om idag. 
 
Morgonen började med att jag vaknade typ klockan åtta. Jag sträckte på mig och famlade efter godis på skrivbordet. Sen kom jag på att jag redan hade ätit upp det... -.-  Som jag alltid gör på morgonen så sträckte jag lite på mig och bara låt och slappa på sängen. Jag läste lite också. 
 
Lite senare fick jag typ nysattack och var tvungen att ta av mig det varma och välkomnande täcket för att gå heeela vägen till badrummet. BARA för att snyta mig... 
Jag gick upp några minuter senare och åt frukost. Nomnomnom.
 
När alla var mätta och klara klädde jag och lillebror på oss och vi åkte till gammelmormor Ester. :) Länge sen! Det är så kul att jag är lång! Jag är längre än Ester, Pess, Lille E (förlåt - store E menar jag ju...) och snart mamma. :D När vi väl var där var allt som det alltid varit; en kram, lite fika, lite prata, lite läsa och lite mobil. Trevligt, trevligt. 
 
Vi stannade till på mammas jobb för att hämta lite grejor och så stannade vi på affärn för att köpa lite glass, voffelsmet m.m. Sen var det hem igen, äta lunch, rätta mammas jobbarkompis elevers böcker, och såklart blogga! :P Ja, helt vanlig dag. Min mamma å syster är så sjukt lika... Just nu sitter de vid mammas surfplatta och Pess försoker lära mamma att spela Candy Crush Saga - facebook såklart. Jaha. *suck* Allt som vanligt. Ska hjälpa mamma nu... 
 
Hejsvejs 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: