alolvovans

2013-02-28
11:19:51

Juste!
Jag vet, jag vet. Kanske lite konstigt att skriva ett inlägg typ fem sekunder efter det förra - men jag glömde ju berätta om gårdagens besök på Bögsgård! (hihihihi) Trots namnet på gården var det riktigt mysigt där. Jag, Einar och mamma. Liten familjeutflykt. 
 
Det fanns hästar som var så gulliga att man inte ville släppa dem med blicken! Men tyvärr fanns det oxå hästar man dampade på - som t.ex. den hästen jag kallade för "Dum liten baconbit"... Einar påstår att hästar faktiskt är hans nya favoritdjur.  C: Duktigt Einar! Äntligen fattar du att det inte är fula pälsbollar! :D Hihi! 
Det fanns hönor och tuppar, kalvar och får, jätter och kaniner, grisar och ponnys. Alla var jättesöta <33 :-* Kraaam på er små djur! Speciellt på dig lilla LillPrins Busig - som du nu hette. (en busig liten kalv som slickade alla i dess närhet) När vi sagt hej till alla djuren så gick vi ut i skogen. Vi kom fram till en fin utkiksplats med fin utsikt över sjön. Vi fikade med kakor och varm Oboy. Nomnom... Vi kramade oxå träd och klättrade på stora stenblock. :) Jättemysigt med vårsol och fågelkvitter!
 
Dit antar jag att vi kommer åka igen. :)
 

Kommentar:
#1: Jag!

Hihi! Hur kan man stava felpå getter? Smart jag e.... <33
Kramiz

2013-03-02 @ 15:49:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: