alolvovans

2013-02-24
10:15:44

Minnen
Lycka kan innebära att uppleva gamla minnen. Det kan göras på många olika sätt, bl.a. att kolla på foton eller åka till en plats man var på när man var liten. Eller, i mitt fall, kolla på gamla tv program! :P Just nu kollar jag på "Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter". Haha! Jättekul! 
 
Man bara bläddrar runt bland tv kanalerna och så hittar man ett gammalt barnprogram. Dora Utforskaren, Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter, m.m... Tihi...! Det är jättemysigt att kolla på gamla program på tv. 
 
Men nu tänker jag sluta skriva för jag sk gå på en familjeprommenad i solskenet med min lilla familj - innan pappa åker bort. :)
 

Alla inlägg blir inte så långa vet ni. :P 
 
Hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: