alolvovans

2013-02-21
16:16:45

Stol På Bord
På sista lektionen idag kollade vi på film istället för att plugga. Herregud vad skönt att bara få ligga på ett bord och slappa på skoltid! :D I ena rummet visades RöjarRalf och i det andra - för de som tyckte att RöjarRalf var "barnsligt" eller skulle se den på bio - så visades Starstruck. :) Starstruck har jag sett typ 10.000.000.000 gånger, men jag valde ändå att se den. Jo jag valde att se den för att Jag och två andra kompisar har en biblioteksgrupp på torsdagar klockan halv två - så jag hade ändå behövt gått mitt i filmen om jag hade sett RöjarRalf. 
 
Det var inte så många som skulle se Starstruck, fast det spelar ingen roll. Då blir det bara roligare. Då kan man vara konstig i lugn och ro. :P Jag satt på en stol, på ett bord och guppade lite lugnt fram och tillbaka. Mitt i filmen när alla hade det så bra så tog lugnet plötsligt slut. Jo, stolen på bordet trillade och jag landade chockad på golvet med stolen över mig. En  person från klassen fick pausa filmen och några tjejer bara 
"OMG! Alva, är du okej!?!?"
Haha! Shit asså - garvet som uppstod efter den händelsen går inte att beskriva! Jag asgarvade också såklart. ;) Det  skrattet, den stunden... Det hade jag inte upplevt om jag inte hade riktiga vänner som kunde skratta med mig åt en sån händelse! 
 
Vuxna säger alltid "Guppa inte på stolen!!!" eller "Sitt inte på bordet!!!". Och nu har jag alltså tagit reda på vad som händer om man kombinerar de två orderna... -.-

Kommentarer:
#1: Ami

Ja just det! Inte väga på stolen :D
Du skriver sååå bra! <3

Svar: Haha! Smileykursen går ju bra!
Alva Lindberg

2013-02-21 @ 18:26:01
#2: Klara Sörgardt

Jag tycker du skriver jätte bra/ klara från klassen

Svar: Tack Klara! :-*
Alva Lindberg

2013-02-21 @ 21:53:03
#3: Klara Sörgardt

Varse

2013-02-22 @ 21:39:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: