alolvovans

2013-02-19
15:44:00

Sudd!
Tänk efter noga nu. Brukar du sudda upp ditt sudd?

Så är det ALDRIG när det gäller mig! Här finns olika anledningar till varför:
1) Någon klipper sönder det i små, små delar så att de kan kasta på varandra
2) Det försvinner spårlöst (antagligen så har någon "lånat" det)
3) Jag får syn på ett nytt, större, snyggare (hehe), ja helt enkelt bättre! suddigummi.
ALLTID! Alltid är det någon av de här anledningarna eller någon annan vrickad grej, men jag suddar helt enkelt ALDRIG upp ett sudd. Det har jag aldrig gjort i mitt (hittills) elvaåriga liv...

Idag när jag precis hade kommit hemlade jag posten på bordet och skulle bara kolla vad vi fått, och kolla om det var nåt kuligt brev till mig, så trillade det ner två rosa suddbitar från mitt huvud. Dafaq...! Min allra, allra första tanke då var "LINUS"!!!!!!!! (med typ hundra utropstecken) Jaha... Då var det bara att duscha igen då då... :/ Suck...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: