alolvovans

2013-02-19
16:02:51

Vikarier Suger!
Jo, jag är nog inte den ända här i världen som någon gång har tänkt tanken "Vikarier Suger!" Våran lärare Henrik har varit sjuk i två dagar. (tack och lov en ganska kort tid den här gången!) Idag har vi i klassen haft en vikarie som heter Leila. Henne har vi haft många gången förut, så det var inte så farligt trots allt - även om det är mycket bättre när Henrik är där. Men igår... Herregud asså! Jag har aldrig i mitt liv haft en så sträng och SUPERJOBBIG vikarie förut!!! Hon hette Sarah och hade rött hår & glasögon. Hon var den absolut värsta vikarie jag någonsin haft! Vikarier Suger! Jag och min BästasteBästis kom tre minuter försent och Sarah fick totaldamp! 
 
- Tjejer, har ni någon ANING om vad klockan är!?!?
Vi typ bara: ähum, jaa, vi är tre minuter sena - sorry but i can't do anything about it! 
- Sätt er på era platser NU!!!
Shit asså, värsta överreagera...!
 
Har ni hört uttrycket "Känn din fiende" någon gång? Jo, jag har STENKOLL på massa saker om henne!
1) Hon har stolek 41 i skor
2) Hon bor på nr. 9
3) Hon är 23 år
4) Hon har inga barn (konstigt då...)
5) Hennes pappa är 51 år 
m.m...
 
Det är ganska konstigt att jag vet allt det här om Sarah, men att jag inte ens vet vad hon heter i efternamn. :/ Det ända jag vet är att det är K nånting, nånting... 
 
Jaha, ska man ta och sätta sig framför tv:n där uppe kanske? Läsa min Julia tidning som kom idag? Jamen de tycker ja! :P
Hey Så Länge!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: