alolvovans

2013-03-14
15:17:43

Armband
Idag har det varit ännu en braig skoldag. :) 
Jag gick med Ljushuvudet och Matildis till skolan i morse. Nikki var sjuk idag. :( Fast allt var bra i alla fall. 
På torsdagar så har Ljushuvudet, Ellan och jag en biblioteksgrupp. Vi går till skolbiblioteker och sorterar in böcker under olika kategorier. Vi sätter oxå på små klisterlappar. T.ex. En häst för hästböcker, drake för fantasy, osv...osv...
Idag så har jag haft på mej en vit tröja med skärp, mörkblåa jeans och världens bästaste halsband med tillhörande armband. Jag fick dom av min allra bästaste mormor <3 tack mormor å Lasse!! 

Kommentar:
#1: Ami

Vad roligt att du tycker om smyckena! Kram!

Svar: Det slutade med att det blev mina favvo smycken. :) Har haft dom fyra dagar i rad nu. <3 Kramiz
Alva Lindberg

2013-03-16 @ 10:40:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: