alolvovans

2013-03-30
11:29:01

För Sent
Glad Påsk!!! :D :D :D 
 
Lördag = Påsk! Det är påskafton idag! Idag så kommer Gammelmormor Ester och Mormor och hälsar på. "Morfar", Lasse, blev tyvärr sjuk och kunde därför inte komma. :( Krya på dejj! 
Hur som helst, idag är det påskafton!! :D Hihi! Ja, jag kanske är lite tjatig, men det är påsk! Wiiiii! (eller som jag och pappa säger, JiPi!!) Jag är bara på bra humör idag. <3 Hihi! Nu tänkte jag skriva lite om gårdagen. Igår blev det för sent för att skriva, så det blir helt enkelt idag istället.
 
Igår så åkte familjen på en premiär-tur i Bosse. (husbilen, för er som undrar) Vi åkte hela vägen till Frihamra. :) Hehe. Vi hälsade på hos familjen Mattsson. De hade kompisar där, fast det struntade både jag och Einar i. Einar var med i alla fall och verkade ha det jätteskojjjigt. Jag satt mest bara på nedervåningen och lyssnade på när de vuxna babblade och babblade och babblade lite till. De verkar tycka om att babbla och babbla och babbla. Fast det är typ det enda jag och mina kompisar gör också. Ibland så hittar vi på något kuligt, men t.ex. på rasterna - då brukar jag och Nikke gå runt och babbla och babbla och babbla, precis som de vuxna gör. Jag var ganska trött då jag hade vaknat supertidigt. Halv åtta!!! Nä, usch. Det borde vara lag på att man måste sova till minst halv nio - nio. Det hade nog varit världens bästa lag, tycker jag. c: 
 

Jaa, där satt jag hela dagen. Nej, juste. När Vikke, Emma, Jack och Mejjja var ute och åkte snöskoter så gick jag, Einar och Pappis till Peters pappa, som bor några meter bort. :) Han är nog den allra första vuxna som har tvingat mig att äta upp en hel godispåse. :O Det gillade jag... Hehehehe... 
Men förutom det så satt jag inne och lyssnade på babbel och höll på med mobilen. Trots det så var det kuligt. Jag tycker om att lyssna på babbel och hålla på med min mobil. Hihi! Vi åt kött med pommes till middag. Mumsigt! Fast man ville inte äta något godis efter det att mamma berättat vad det var i... O.o (Fast chips åt både jag och pappa massor av)
 
Jag hade gärna skrivit mer, men jag måste sluta nu av tre skäl: 
1 Jag måste hinna plugga (europaresan) innan gästerna kommer
2 Det finns inget mer att skriva om (typ)
3 Grodan ligger och väntar på mig på matbordet (Grodan är min en meter stora groda)
 
Glad Påsk!
Adjö! <3 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: