alolvovans

2013-03-11
18:47:49

Hej!
Hej alla! :) 

Jag mår fortfarande inte helt bra och jag var hemma idag också. Jag har täpt näsa, hosta, och astma. När ska det ta slut!? Den tanken snurrar i mitt huvud jag vet inte hur många gånger om dagen. 
Den här dagen har inte varit mer spännande än gårdagen. Gjort absolut ingenting. Spelat på moblien, läst ut ännu en mangaserie, kollat på tv, försökt hålla mej själv vid liv med den här förkyldningen... Som vanligt alltså. Men imorgon är det dags för skola igen. Jag har ingen lust alls. Olika anledningar är:
1) Jag kommer inte att kunna sova på morgonen
2) Jag kommer hosta ihjäl mej och antagligen störa de andra
3) Jag kommer dö om jag inte får äta tidig lunch
4) Gissa hur jäkla många gånger jag kommer behöva snyta mej!?!?
Nej, jag har ingen lust alls! Jag har bestämt mej = NEJ!! Vill inte! Det ända som kan vara lite kul är att få se kompisarna igen. :) 
Idag har jag gjort mej i ordning inför imorgon. Jag har duschat. :) Nja, det är visserligen inte sådär jätte mycket då, meeen... :/ Ja, det var ju något i alla fall. 
Fast nu kan jag tyvärr inte skriva mer. 
Måste göra matte och kolla vad vi har för läxor den här veckan.
 
 
Har inte kollat det än.....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: