alolvovans

2013-03-15
18:07:52

Hejsan!
Idag har det varit jätteskönt att få komma hem. Jag har varit väldigt trött hela dagen och haft huvudvärk under vissa lektioner. Inte nog med det, igår när jag, pappa och Einar skulle gå till Ica och hämta ut ett paket så halkade jag på isen och min svanskota gick typ av!! Jag kan knapt så, sitta, gå eller sträcka på mig... Jag kan nästan inte göra någonting utan att det gör jätteont. :O Mamma erbjöd sig healing men jag tackade snällt nej. Ähum... 
Den här dagen startade med att jag, Ljushuvudet, Matildis och Nikki möttes (like always) och gick till skolan tillsammans. I skolan sa Henrik att vi hade prov i histora, och jag bara
- WHAT!?!?! 
Jag blev sjukt chockad då jag inte läst på ett skit. Hade ingen aning om provet. Nikki blev min räddning. Hon hadde inte heller läst på så vi repeterade på rasten tillsammans. Best Friends Forever <3 Repeterar till prov tillsammans då båda inte har någon iQ alls. :) Det gick hur som helst väldigt bra. Alla rätt! Jippi! Hihi! Ett mirakel! 
Varje fredag har vi glosförhör i engelskan, och det brukar jag faktiskt inte läsa på. Det är ändå jätteenkelt. Alla rätt på det idag också. :) Jag slutade halv två. Jag stannade och väntade på att Einar skulle sluta. Han slutar senare än mig på fredagar och jag brukar alltid vänta på honom. 
Vi gick hem tillsammans och här hemma väntade mamma och pappa på oss. Båda två var redan hemma och solen sken utomhus. Det var fortfarande ganska kallt, men jag är tacksam att solen var framme. Vill ha vår nu! Det är ju mars!! 
 
Här hemma har jag halvsovit framför tv:n. Jag känner mig riktigt sänkt idag. Ikväll blir det nog en myskväll. Lite film eller något bra tv programm, t.ex. Americas Funniest Home Vidios - AFV. Men jaja. Nu tänker jag ta och sluta skriva. :3 
 
Hejdå :* 
 

Kommentar:
#1: Mamma

Du är min allraste bästaste Alva :D

2013-03-15 @ 18:45:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: