alolvovans

2013-03-02
15:43:27

iPhone 4
 
Taadaaa!! :D
Det nu just nu beskådar är...
.
.
.
DEN HÄR TEXTEEEN!!! :D
Men på bilden ovanför texten ser du mina nya iPhone skal. (i 3D :P) Visst e dom söööööta? <3 Tihi! Köpte på Kjell och kompani - Sollentuna Centrum. Så stolt över min nya iPhone! Tack mammis å pappis. :-* 
Nu e det så att Einar har fått en Samsung Galaxy Gio, som han var så stolt över, i julklapp. Men när jag fick min iPhone och började köpa skal å sånt så ville han oxå ha en iPhone 4 såklart. Det ska ju vara rättvist, ellerhur? Så lösningen blev enkel:
 
Einar (eller pappa - igentligen) köpte en iPhone 4
Mamma (som förresten HATAR touch mobiler) fick Einars Samsung Galaxy Gio
 
Inte så komplicerat :) Jag frågade mamma om hon inte typ skulle få totaldamp på den och hon svarade nåt i stil med "Äh, det går nog bra ska du se!". 
Hahaha!  Det var nog en av världens största lögner. För nu, någon timme senare, så sitter hon här och svär som tusan! Hehe. Hon kommer inte kunna leva med den i ens en vecka! LOL
Pappa sitter bredvid mamma och svär över sin Xperia mini, som jag nu tror att den heter. En såndär Xperia när man kan skjuta ut ett litet tangentbord. Han sitter och muttrar att han också ska köpa en ny telefon. 
Jaha... Hela familjen Linberg med spritt språng nya telefoner. :/ Trevligt, trevligt. :) 
 
Just nu sitter mamma å pappa och pillar med de nya mobilerna. Lägger in kontakter och sånt. Hihi!
Är på ett väldigt glatt humör idag. Utan anledning faktiskt. Det är kuligt att vara glad - även om det är helt utan anledning. :P 
 

Jahapp... Om ni vill nåt kan ni alltid skicka någon kommentar eller så. 
:)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: