alolvovans

2013-03-27
16:18:48

London - Here I Come
Äntligen! Igår fick jag ett sms av pappa när jag var i skolan att han hade bokat en LondonResa för oss två! Gud vad kuligt!! :D Vi ska bo på ett hotell som ligger alldeles utanför Hyde Park. Hotellet heter Grand Royall och är fyrstjärnigt. Nära Bayswater. :3 Hihihi! 
Här kommer några bilder på det som jag snott från google:
 
En bild på hela hotellet.
 
Ganska liten etré om man gämför med andra hotell, men mycket gulligare! <3 
 
En bild när man har kommit in på det fyrstjärniga hotellet.
 
Hihi, ja, nu har ni kanske ett litet hummm om hur det ser ut i alla fall! :P
Jag och pappsi ska göra massans kuliga grejjor. London Eye, Big Ben, Towerbridge, Madamme Tussauds (tror det stavas så) och säkert andra kuliga saker oxxxå. Vi ska åka på torsdag nästa vecka (alltså påsklovet) och komma hem på måndagen, när skolan redan har startat. Vad jag tycker är lite tråkigt är att vi kommer att vara borta på pappas födelsedag. :/ Han får överleva en födelsedag med bara Lilla Alvis. <3 <3 
 
Förut höll jag en presentation för klassen om mina äventyr i Tyskland. Den bara råååkade bli typ 55 minuter lång... Fast trots det så tror jag att ganska många tyckte att den lite bra i alla fall. :* 
Idag gav min lärare mig en liten special engelska uppgift. När jag är i London så måste jag ta mycket bilder och hålla i ännu en powerpoint presentation för klassen! Fast på engelska... Kul men kanske lite svårt? Jag vet faktiskt inte. Hoppas det blir bra! Med pappas hjälp så blir det nog det. Han är bra på sånt.
Tyvärr så måste jag äta middag nu, men jag kan ju avsluta med att säga att vi ska... Nej vänta. Mamma vill att jag skriver en grej. Okej mammis jag lyssnar. Mhm. Okej. Visst.
Ja, hon ville att jag ska skriva hur mycket jag har dissat henne nu, medans jag har suttit vid datorn i ca. tio minuter.... -.- 
Ja, vad ska man säga? Det låter precis som mamma! 
Hur som helst så var det jag skulle skriva som avslut att efter middagen så ska vi köpa nya fishar! 

Wiii! c: Kan lägga ut en bild sen på vad det blev för fishar. Hihihi! 
Nä, nu måste jag äta. Vi får väl se när jag skriver nästa gång? 
(antagligen i morgon eller något...)
 
Hejjjdå!! ^^

Kommentarer:
#1: Ami

Vad roligt att ni ska till London. Undrar vad du kommer att tycka om att flyga. Du tycker nog som jag: att det är kul! På lördag ses vi, om vi nu inte träffas ikväll på Blåkulla. Men du är nog i yngsta laget för att hänga med oss
påskkärringar ... Du kan kanske lifta med mamma o Jessica när de far iväg. Kram från mig till dig!

2013-03-28 @ 08:15:04
#2: Veronica

Åh vad avis jag blir! Du kommer att få det sååååå himla kul! Mängder av nya minnen kommer du och pappa att få under era dagar i "the faboulus London"!

2013-03-28 @ 13:31:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: