alolvovans

2013-03-12
22:26:00

Mobilen :*
Det här inlägget har igentligen inte något med mobilen att göra, förutom att det är det allra första inlägget från mobilen. <3 Jippi!!  Idag överlevde jag dagen, trots att jag var trött. Fast, det är jag ju ganska ofta, så det är inget stort problem. Nikki fick damp på mej för att jag är blondin helt plötsligt... <3
Det jobbigaste på dagen var träslöjdsläraren! Jag gillar INTE honom! Första damputbrottet: jag frös men fick inte ha på min tröja. Var tvungen att ta av den när jag slipade... Andra damputbrottet: Han drog med mej mitt i lunchen för att sätta in tre papper i min mapp. Varför kunde jag bara inte göra det nästa vecka? Jag menar, det var ju inte ens viktigt typ!! Jaja, dagen har gått bra och jag har överlevt. :) Hejdå!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: