alolvovans

2013-03-05
12:03:59

Sjuk
Hej alla glada läsare! :)
 
Förlåt att jag inte skrev någonting igår. Jag kom hem klockan kvart i åtta. Jag var trött och hade jätte ont i halsen. Jag orkade inte, helt enkelt. Jo, igår pallrade jag mig igenom hela dagen, trots att det var måndag och första dagen efter lovet. Allt var typ som vanligt, fast jag var astrött på morgonen. Efter skolan var jag ute med Nikki och David. Vi spionerade på folk och hade ganska roligt. <: Efter ett tag var jag tvungen att gå hem ändå. 
 
Idag är jag hemma och är sjuk. Igen!! Jag var hemma för bara några veckor sen med influensa! Suck... Nu kommer jag att komma efter i skolan. Nja, kanske inte så mycket, för jag jobbar snabbt och effektivt. Men ändå. Svidande hals och igenteppt näsa. Inte så kuligt. :/ Vi får se vad jag hittar på idag. Läsa, kolla på film, duscha? Ja, det blir väl nåt sånt antar jag. Kanske ska jag skriva lite på datorn? Det kan ju vara kuligt ibland. :3 
 

Nu ska jag äta lunch. 
Kramiz
 
Juste! Jag får ju inte kramaz, jag kanske smittar!! Jaja, jag tar väl tillbaka min kram då då...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: