alolvovans

2013-03-03
14:05:49

SKOLA
Onejj! I morgon är det skola igen! Idag har jag total skolångest. Usch, ser inte fram imot det. I alla fall inte de tidiga morgonarna... O.o Näe, har ingen lust alls. Det ända som jag längtar till är kompisarna. <3 Kul att få träffa alla även om det bara har gått en vecka sen vi sågs sist. På loven brukar jag inte vara så social... Mest ligga och slappa i soffan i solen typ.  Hehe! ^.^ - (gullig smiley) 
 
 
Idag på förmiddagen så var jag typ dissad. Forever Alone... Mamma var på nån coach grej igen. Pappa var uppe i Gimo och försökte sälja vår gamla husbil - eftersom vi har en mycket nyare och snyggare nu <3 Från Tyskland :) Einar var hemma hos 5:an (grannarna) och lekte. Jessi dissade mej för att hon är ond... Nej, jag vet inte varför hon dissade mej. :/ Hon sa typ nånting om städa i telefonen... Jaja, hur som helst så var jag dissad. Jag spelade lite på Surfis i soffan. Laddade ner några nya spel. Kollade lite på tv. Inte mer än så. c: 
Först hem var Einar och Lill-Oscar. (som han nu kallas - eftersom pappa också heter Oskar) De spelade lite tv spel och sen började de leka kurragömma. De verkar aldrig tröttna på den där leken!! 
Nu är det ju så att jag har låvat de två små skuttande sakerna att vara med på några omgångar kurragömma - trots bristen på gömställen i huset. Suck... Trött. :( Orkar typ inte nånting just nu. Men eftersom jag förra veckan missade min teaterlektion så antar jag att jag ska gå idag. 
 
Ha re bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: