alolvovans

2013-03-09
08:54:43

Sömn
Hej alla! :) 
Jag vet att jag inte skrev något igår. Jag gjorde det faktiskt med flit. Det är liksom inte så mycket att skriva om när man är sjuk. Men jag tänkte att idag kan man väl passa på så att ingen ledsnar och slutar läsa. :( 
 
Igår:
Mjoo, igår var jag faktiskt ute och såg ljuset två gånger. Fast det var inte förän på eftermiddagen/kvällen. Första gången jag gick ut var med pappa. Vi gick hela vägen till bilen. ;) Vi åkte till skolan för att hämta lite läxor och sånt. När vi kom in till Henrik berättade jag hur jag mådde och han berättade om hur mycket jag har att göra... Han berättade också att vår klassresa ska gå till Ängsjö. De som vill ska få sova över. (jag <3) Kuligt, kuligt. Very Nice! 
Andra gången jag var ute, gick jag även då hela vägen till bilen. Vi skulle bara åka och hämta kinamat på kinaresturanten China Thai nere vid station. Jättetrevliga och god mat! Jag åt faktiskt kinamat veckan innan, så jag ville helre ha pizza. <3 
Övriga dagen gjorde jag 0. Jag satt med mobilen, bokstavligen, hela dagen. Laddade ner spel, kollade instagram, chattade på kik, hjälpte Einar ladda ner olika spel på sin iPhone, osv...osv... Bara...
 
Idag:
Jo, eftersom jag vaknade för ca. en och en halv timme sedan, sååå... Inte så mycket. Jag har kollat insta, jag har kollat på när min lillebror spelade Lego Starwars III och laddat ner Photo Quiz till iPhonen. Och, jaa, som ni kanske förstår så sitter jag och bloggar just nu. :) 
Men det är nu som ni kommer förstå varför inlägget heter Sömn
Jag har i natt fått uppleva en känsla som jag trodde var borta för evigt: SÖMN 
Jag sov mig nästan igenom hela natten, utan avbrott. Jag vaknade typ bara två till tre gånger för att få uppleva några fler hostattacker. c:  Jag sov faktiskt ända till klockan halv åtta! Jippi! :D 

Om det fortsätter såhär kanske jag kan gå till skolan snart. ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: