alolvovans

2013-03-17
10:52:10

Städning
I morse vaknade jag klockan halv åtta. Jag låg och sträckte på mig i sängen i fem minuter (cirka) och sen spelade jag lite på mobilen. :) Efter några minuter gick jag in till mammas och pappas sovrum. Mamma brukar gå upp tidigt och lämna sin vaaarmaa säng heeelt tom. Pax!! 
Jag låg i mammas säng och somnade om. Klockan nio kom mamma in och tyckte att vi skulle gå upp för att hon skulle börja med frukosten. Pappa gick upp och hjälpte till medan jag latade mig i några minuter till. <3 
Till frukost var det den vanliga helg-frukosten. Mackor, äggröra, bacon, oboy och actimell. Typ. När jag ätit mig mätt  så fick jag veta att Familjen Mattsson skulle komma hit. Jaha. Kuligt då. :3 Vi ska typ grilla marsmallllowwws. (pappa säger korv, jag säger marsmallllowwwws) 
Medans jag dammsög och svabbade golvet efter att ha städat vardagsrummet ringde Sophie mitt i allt och frågade om Einar ville leka.
Såå, nu leker Einar och Sophie och vi ska liksom få främmande om en halvtimme... :/  (eller nåt sånt) Jaja...
 
Nu har jag städat på mitt rum, vardagsrummet och hallen. Nu då? Pappa och mamma är nere vid Ica och köper marsmallllowwws (korv) och Einar och Sophie sitter där uppe och ritar. Jaha, då sitter jag väl vid datorn då då. 
 
Bye :D
 

(Och jag mår mycket bättre nu. :) Ville bara säga det) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: