alolvovans

2013-03-18
19:05:31

Studiedag
Hall0jjj! :D 
 
Idag har jag varit hemma 0ch njutit av en sk0lfri dag. Det är nämnligen studiedag idag. Skönt att få slippa sk0lan på en måndag, utan att behöva vara sjuk 0ch nysa näsan av sig! :3 
Tr0ts att det inte var någ0n sk0la idag så har jag j0bbat med lite sk0larbete; Eur0paResan. Just nu håller jag på att skriva rent alla sjutt0n sid0r s0m jag har skrivit i min Eur0pareseb0k. Kravet är att skriva med antingen Calibri eller Times New R0man i size 14. Jaha. Jag skriver texten i Times New R0man. Fast igentligen så ser man knappt någ0n skillnad. ;) 
 
Jag 0ch Einar har varit ensamma hemma idag. Han k0m in till mitt rum 0ch väckte mig klockan sju... Då blåste det bästa med att vara ledig b0rt - s0vm0rg0n. :( Jaja, han ville väl inte vara själv. (Fast igentligen så hade ju mamma inte ens åkt ännu.) Till fruk0st blev det två mack0r var. Inte sådär jättemycket. Vi spelade lite Xb0x = Mx Vs Atv Untamed. Jaa varför inte? Jag var visserligen så trött att jag knappt 0rkade hålla i fjärren, men i alla fall. :) Till lunch slutade det med McD0analds. Jag hade igentligen ingen lust. Jag kunde lika gärna tänka mig att värma en billys i mickr0n eller nåt. Men nej, D0nken blev det. Einar kunde abs0lut inte tänka sig någ0t annat att äta. Vi mötte faktiskt upp pappa, så vi tre åt tillsammans. För mig blev det en QP meny. C0la... <3 <3 <3 
 
 
 Hela dagen idag har jag ritat, kollat på tv eller spelat på m0bilen. Fast inte så mycket, för m0bilen behövde laddas. :) Jag har typ nyss ätit middag. Rester, spaghetti med köttfärsås. Just nu är mamma där uppe 0ch... gör någ0nting, pappa och Einar är i Ica nere vid Centrum 0ch hämtar ut ett paket med reservdelat till Traxas bilarna. Jessi är väl typ 0ch j0bbar eller nåt. 0ch jag själv sitter vid dat0rn. c: 
 
Jag tycker att det är jätter0ligt att designa kläder så jag ska gå upp 0ch rita klart min snygga 0utfit och k0lla på tv samtidigt. :) 
Ses!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: