alolvovans

2013-03-06
09:03:13

Suck...
Nämen va faan, asså det här är ju rena helvetet! I dag är jag hemma igen. Jag har varit vaken typ halva natten och hostat halsen av mej. Nu  hostar jag och hostar och hostar plus att jag typ snyter mej en gång per minut. jag känne mej riktigt dålig. Asså, inte dålig som i dålig, utan dålig som är sjuk. För, hallå, jag är bäst jöö! :P Jag är ensam hemma med Eis och gör typ ingenting. E kollar på YouTube och jag bloggar och chattar med Ellan på facebook. Hon är hemma med gips runt armen då hon failade på isen utanför hennes hus. XD LOL 
 
Suck... Jag har jättetråkigt just nu. (och det med extra betoning på jätte) Jag kommer typ bara sitta vid datorn, kolla på tv och äta mitt godis som har blivit över idag. Gummibjörnar... Omnomnom B)
Jag och Nikki uppfann faktiskt grillade gummibjörnar. Det var när vi var ensamma hemma hos henne. Vi tog fram minimarsmallows, gummibjörnar och en varsin liten gaffel - så grillade vi marsmallows över ett steainljus. På skoj så prövade vi med gummibjörnarna. Yammi! <3 Tihi!
 
Eftersom jag skrivit om marsmallows kom jag att tänka på en kulig video på youtube:
 
http://www.youtube.com/watch?v=playnmJB_TI 
 
Tihi!

Kommentar:

För att göra det hela enklare - sök bara på Marsmallow Murder på YouTube. Det kommer poppa upp på direkten ;)

2013-03-07 @ 17:24:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: